ŞANS AKTI AKTI! 😮 TAKİPÇİMİN HESABINI FULLEDİM - PUBG Mobile Sandık Açılımı

Şərh 

  1. Kemal Eray

    Kemal Eray

    2 ay əvvəl

    ŞANSIN DİBİNE DİBİNE VURDUK. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLMAYI VE VİDEOYA LIKE ATMAYI UNUTMAYIN. instagram.com/k.eray_sonmez/ Güvenilir ve Ucuza UC Almak İçin Epin Sitesi; www.epin.com.tr/kayit-ol?ref=kemaleray

    • Kakajan 033

      Kakajan 033

      2 ay əvvəl

      @Kemal Eray kemal abi ben sana instagramdan yazdim kutularimi acarmisin diye instagramda adim tmboy2000haker

    • Mustafa Kahveci

      Mustafa Kahveci

      2 ay əvvəl

      @Kemal Eray yok yüklediğini biliyorum yorum olsun die abi sen hak yemessin

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      @Mustafa Kahveci Evet ama videonun devamını izlediysen fark ettiğimde biraz daha fazlasını yüklediğimi görebilirsin.

    • Mustafa Kahveci

      Mustafa Kahveci

      2 ay əvvəl

      Hesap sahibinin 241 uc si gitti ag ile açınca

    • Aye Əhmədli

      Aye Əhmədli

      2 ay əvvəl

      Abi. Bede toplamda 500 qutu var

  2. Azim Aydin

    Azim Aydin

    Ay əvvəl

    Uc harcayinca iyi 😂😂😂😂😂 son malzeme sandiginda uc sini harcadin

  3. IzleOgren

    IzleOgren

    Ay əvvəl

    Fuledim yazmiş ben saten günlük cıkarıyom

  4. BaWeR ÇeTiN

    BaWeR ÇeTiN

    Ay əvvəl

    abi beni eklermisin ismim MDFAZRAİL

  5. Adem Gurkaya

    Adem Gurkaya

    Ay əvvəl

    şu videonun başlığını 40.000-50.000 UC değerinde sandık açılımı diye atsan daha çok izlenirdi bomboşa gitmiş video. Hesap falan fulleme işi hikaye boş clikbait yani kimse inanıp ta bakmaz reis buda bir dost tavisiyesi ilk defa videonu izledim bu arada böyle fırsatları boşa çevirme derim sana daha çok katkısı olur kolay gelsin.

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      Ay əvvəl

      Biliyorum bunlar fırsat ama bu tür şeylerle insanları kandırıp videoya çekmek bana göre değil. :) Birde fulleme clickbait olsun diye koyduğum bir şey değil. Sadece öyle bir seri oluşturdum. Bunu gören veya videoyu tam olarak izleyin neyin ne olduğunun farkına varabiliyor.

  6. Nermine Ehmedova

    Nermine Ehmedova

    Ay əvvəl

    920 ucden 679uc düşdü

  7. nazr1n mva

    nazr1n mva

    Ay əvvəl

    Sonuncunu g parasıyla açdın ama dönüb bakarsanız arkadaşın g parası yokdu. O nasıl oluyo ?

  8. Furkan KAVAK

    Furkan KAVAK

    Ay əvvəl

    Çok güzel bı youtubersin inşallah sonradan sende mezarcı veya barış bra gibi bozulmazsın 👍

  9. RamoAzDrive

    RamoAzDrive

    Ay əvvəl

    Adamın ucsi gitdi

  10. Abdullah Yılmaz

    Abdullah Yılmaz

    Ay əvvəl

    Pekiya çocuğun 300 uc unun boşa gitmesi

  11. İlhame Quliyeva

    İlhame Quliyeva

    Ay əvvəl

    Lan üç gitti

  12. kral Fm

    kral Fm

    Ay əvvəl

    Bende vercem 356 klasik 125 malzeme 96 pirmun

  13. ferdi elizade

    ferdi elizade

    Ay əvvəl

    Popülerlik de ilk 15 girsem RP atarmisin

  14. Enes Sezer

    Enes Sezer

    2 ay əvvəl

    Yeni malzemeye m4 geldiğini gören çocuk 👁️👄👁️

  15. Arda Gezer

    Arda Gezer

    2 ay əvvəl

    Abi keşfetime düştün abone olayım diye girdim aboneymişim zaten 👍

  16. Mahmut Babacan

    Mahmut Babacan

    2 ay əvvəl

    la adamın uc sini harcadı

  17. tap ilhjk

    tap ilhjk

    2 ay əvvəl

    uc sini harcadın

  18. Baran Sağlam

    Baran Sağlam

    2 ay əvvəl

    Abi videonun sonunda envantere girip neler çıkarttığını göster

  19. Furkan yumuk

    Furkan yumuk

    2 ay əvvəl

    Abi kaç kutu biriktirsem açarsın

  20. SERKAN PUBG MOBILE LİTE

    SERKAN PUBG MOBILE LİTE

    2 ay əvvəl

    11:10 daki kar98 sen çikardinya abi

  21. Cesur Can Köse

    Cesur Can Köse

    2 ay əvvəl

    Abi en fazla kaç klasik ve premium biriktirmek lazım.

  22. Mahmud Recep

    Mahmud Recep

    2 ay əvvəl

    Üç ülke açtın abı

  23. erhan yavuz

    erhan yavuz

    2 ay əvvəl

    Abone değilim ama beğenip yorum attim.

  24. DREJ M

    DREJ M

    2 ay əvvəl

    abi inş daha iyiyerlere gelirsin bide instadan bana yazarmısın farukbalpetek

  25. MelisaR

    MelisaR

    2 ay əvvəl

    Abi 4:51 Kanıtıdır. Para Destansıyı Bile Dize Getiriyor

  26. #Onur

    #Onur

    2 ay əvvəl

    Vidyoyu izlemedim ama napim 😎

  27. SANJAR erjanow

    SANJAR erjanow

    2 ay əvvəl

    Abi benide arkadasliga eklermisin

  28. Umutcan Talay

    Umutcan Talay

    2 ay əvvəl

    Abi uc harcadın

  29. Yasin

    Yasin

    2 ay əvvəl

    abartılacak bisey yok

  30. Emirhan Süren

    Emirhan Süren

    2 ay əvvəl

    Abi sen nasıl bir kralsın yaaa seni çok seviyorum abi sen bu kadar güzel videolar yaparken çok az abonen olması çok üzücü inşallah çok yüksek yerlere gelirsin abi tekrardan seni çok seviyorum kendine iyi bak.

  31. PARSS

    PARSS

    2 ay əvvəl

    Abi malzemeden çocun uc gitti

  32. Namazov Yt

    Namazov Yt

    2 ay əvvəl

    arkadaşlar valla bu adam 47k deil 100k yi hak edior

  33. Айхан Салиев

    Айхан Салиев

    2 ay əvvəl

    Abi uc ile actin son mazemeyi

  34. 1NUMARA PUBG

    1NUMARA PUBG

    2 ay əvvəl

    Abi malzemeye 270 uc verdin

  35. TurkishGAMES_Yt

    TurkishGAMES_Yt

    2 ay əvvəl

    Abi banada yap

  36. ZENCİ

    ZENCİ

    2 ay əvvəl

    Çocuğun uceside harcadın sonda 2700 agr bastın 200 ucesi gitti

    • Pierre

      Pierre

      Ay əvvəl

      Hepsini izlersen görürsün daha fazlasını yüklüyor farkedip

  37. BRAWLER NAME

    BRAWLER NAME

    2 ay əvvəl

    aga yanlız yanlışlıkla UC kullandın .d qwe

  38. BRAWLER NAME

    BRAWLER NAME

    2 ay əvvəl

    malzemeden mi ???.... o-o O_O O_o o_O O-o

  39. Kübra Karalı

    Kübra Karalı

    2 ay əvvəl

    Çok güzel olmuş 🥰 harcadığın uc geri yüklemen çok iyi

  40. Enez Keskin

    Enez Keskin

    2 ay əvvəl

    Ben o destansı ya tek attım aq 1 tane açarak

  41. Beyza Tosun

    Beyza Tosun

    2 ay əvvəl

    49 taneyi neden tek açtın abi yiiaav

  42. BERKAY

    BERKAY

    2 ay əvvəl

    4:50 uc harcamışsın be kral 😅

  43. Birkan Adalı

    Birkan Adalı

    2 ay əvvəl

    Tekli aç abi daha iyi👍

  44. IRON

    IRON

    2 ay əvvəl

    Eline sağlık abi seviliyorsun ❤️

  45. Aral EZLSY

    Aral EZLSY

    2 ay əvvəl

    Premium sandiklarda benden şanslısı yok eski premium da neon lord M4 almıştım bunda 30 tane açtım Toros buggy kask sis bombası ve porsuk setini aldım

  46. Sudenaz Yalım

    Sudenaz Yalım

    2 ay əvvəl

    Seni seviyorum abin

  47. TABUTCU

    TABUTCU

    2 ay əvvəl

    Abi royalpasım yok

  48. C E G

    C E G

    2 ay əvvəl

    Destek için yorum

  49. Uchiha Itachi

    Uchiha Itachi

    2 ay əvvəl

    Abi senin için sandık biriktiricem açarsın inşallah😊🥰🥰

    • Uchiha Itachi

      Uchiha Itachi

      2 ay əvvəl

      @Kemal Eray Tamam abiim🥰

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Biriktir bakalım. :)

  50. İsmail Belik

    İsmail Belik

    2 ay əvvəl

    Abi son malzeme sandığında uc harcadın yanlışlıkla

    • İsmail Belik

      İsmail Belik

      2 ay əvvəl

      @Kemal Eray aynen abi bende videonun sonun gördüm kral adamsın her zaman takipteyim🥰

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

  51. Umut can Kara

    Umut can Kara

    2 ay əvvəl

    Abi uc harcadin

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

  52. ZARYOP

    ZARYOP

    2 ay əvvəl

    okadr boş beleş youtuber varki senin gibi efendi bi insan bence emegının karsılıgını almıyor inşallah hak ettiğin yere gelmen dileğiyle pes etme dostum içerikler farklı ama bende bir meslektaşın olarak severek izliyip takip ediyorum seni

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Teşekkürler :)

  53. Enes Coban

    Enes Coban

    2 ay əvvəl

    Çocuğun 180 uc sini harcadin

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      180 değil 241 uc sini harcamışım farkında olmadan ama videoyu sonuna kadar izlerseniz biraz daha fazlasını geri yüklediğimi görebilirsiniz. :)

  54. Ayxan Alizade

    Ayxan Alizade

    2 ay əvvəl

    Aga beee Adamın dibisin UCsini geri yükledin )

  55. Elgün Məmmədli

    Elgün Məmmədli

    2 ay əvvəl

    🇦🇿♥️🇹🇷♥️🇵🇰

  56. ANIL ALTUNDAG

    ANIL ALTUNDAG

    2 ay əvvəl

    KANALI YENI KESFETTIM HARIKA BIR KANALMIS SAOL ABI ADIN KEMAL ERAY DIMI ABI

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet

  57. xElif4

    xElif4

    2 ay əvvəl

    Malzeme açarken çocuğun ucsını harcadın yanlışlıkla abi kskksskksks

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

    • xElif4

      xElif4

      2 ay əvvəl

      @Pubc mobile videoyu sonuna kadar izle:) uc gitti 230 civari

    • Pubc mobile

      Pubc mobile

      2 ay əvvəl

      Ag o canım

  58. Baris Kosa

    Baris Kosa

    2 ay əvvəl

    Abi adamin uc harcamisin

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

  59. Maraqlı deyil

    Maraqlı deyil

    2 ay əvvəl

    .

  60. Samet Can

    Samet Can

    2 ay əvvəl

    Abi en iyi kutu açılımı eline sağlık ❤

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Teşekkürler

  61. Aynur Yardibi

    Aynur Yardibi

    2 ay əvvəl

    Abiii cocugu uc kullandın abiii

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

  62. EĞLENCELİ VİDYOLAR

    EĞLENCELİ VİDYOLAR

    2 ay əvvəl

    Kral ailəsinin selam

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Aleyküm selam

  63. Dolfy

    Dolfy

    2 ay əvvəl

    Abi adamın uc sini harcadın malzemede 270 uc

    • Kenan Mehrabzade

      Kenan Mehrabzade

      2 ay əvvəl

      @Kemal Eray isledim kanka. Eline sağlık. Video güzeldi .😁

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

    • Kenan Mehrabzade

      Kenan Mehrabzade

      2 ay əvvəl

      Aynen kanka. Bende farkettim. Uc kullanıncada kalıcı destandı verdi.😂

  64. niko yt

    niko yt

    2 ay əvvəl

    Rp acarmisisn ya abi

  65. Abdurrahman Küçük

    Abdurrahman Küçük

    2 ay əvvəl

    Gözün dönüp dolaşıp motorlara gidiyor

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      90 küsür Motor olunca :D

  66. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    Meke0

  67. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    Msme

  68. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    Mama

  69. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    S ks

  70. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    Merhaba,s0

  71. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    Msos9

  72. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    Kwkw

  73. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    Keo

  74. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    51431614346

  75. Barış Seyat

    Barış Seyat

    2 ay əvvəl

    Mm

  76. Mehmet Akif Anaç

    Mehmet Akif Anaç

    2 ay əvvəl

    Abi bende sadece 30 tane tek premium var senin için yeterlimi

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Sadece premium sandık istemiyorum yanında en az 100 klasik sandık ve malzeme sandıklarından da olmalı.

  77. Mustafa Ceylan

    Mustafa Ceylan

    2 ay əvvəl

    6:47 abi malzeme sandığı kafa yaptı heralde :) bide abi popülerlik de ilk 15 e girsem beni ekler misin?

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Aynen malzemeden destansı çıkınca kafa yaptı. :)) Bugün ilk 15 te olanları ekledim. Sende girersen eklerim.

  78. Rookie SharK

    Rookie SharK

    2 ay əvvəl

    uc yi harcadın malzeme son onluda

    • Rookie SharK

      Rookie SharK

      2 ay əvvəl

      @Kemal Eray gördüm abi, tam harcadığın an yazdım silicektim yorumu unuttum

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

  79. FENİX PubgM

    FENİX PubgM

    2 ay əvvəl

    👏👏

  80. Deli Wolf

    Deli Wolf

    2 ay əvvəl

    Adam 300 üç harcamis bakin ilk başına sonrada malzemeleri destanını çıkarttığındabakin

    • Ulvi Djafarov

      Ulvi Djafarov

      2 ay əvvəl

      @Kemal Eray ♥️

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

    • Ulvi Djafarov

      Ulvi Djafarov

      2 ay əvvəl

      Harcamışsa ne olmuş Adam Hakkıyla Aldı Yine 300 uc

  81. Murat Yasin

    Murat Yasin

    2 ay əvvəl

    eşyalardan neye basarsak o gelmiyo sevmediğim şeye bastım gelmedi ;)

  82. BÖRÜ 🐺

    BÖRÜ 🐺

    2 ay əvvəl

    Kemal Bey Gerçekten sizin sandık açma videolarınızı severek izliyorum ayrıca takipçilerinize Royal pass hediye etmenizde mükemmel tebrik ederim

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Teşekkürler :)

  83. Murat Yasin

    Murat Yasin

    2 ay əvvəl

    ucnin hakkını vermiş adam harbi biriktirmiş

  84. kader cinar

    kader cinar

    2 ay əvvəl

    Abi çocuğun uc sini harcadın

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

  85. Murat Yasin

    Murat Yasin

    2 ay əvvəl

    300likemiii

  86. Football Man

    Football Man

    2 ay əvvəl

    Abi yalnız o kırmızı itemi çıkarttığın kasayi uc ile açtın

    • Football Man

      Football Man

      2 ay əvvəl

      @Kemal Eray gördüm

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Evet fark etmedim başta ama açılım yapmaya devam ederken harcadığımın farkına varıp biraz daha fazlasını geri yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

  87. ismail seyfullah

    ismail seyfullah

    2 ay əvvəl

    abi yine para akıtıyosun .d

  88. Selim Arslan

    Selim Arslan

    2 ay əvvəl

    Heralde

  89. Selim Arslan

    Selim Arslan

    2 ay əvvəl

    Uceylen bastı

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Yanlışlıkla harcamışım ama fark edince biraz daha fazlasını yükledim. Videonun devamında görebilirsin. :)

  90. Muammer Eren Gül

    Muammer Eren Gül

    2 ay əvvəl

    En Sevdiğim Video Serisi Valla Abicim Takipçimin Hesabını Fulledim 👍

  91. Ömer Dursun

    Ömer Dursun

    2 ay əvvəl

    Art arda 3 videoda da kurmalı asker setini çıkardın abi

  92. MEHMET ALİ DURMUŞ

    MEHMET ALİ DURMUŞ

    2 ay əvvəl

    Abi çocuğun ucsini harcamışsin

    • MEHMET ALİ DURMUŞ

      MEHMET ALİ DURMUŞ

      2 ay əvvəl

      Gördüm abi sen kralsın severek takip ediyorum umarım emeklerinin karşılığını en kısa sürede alırsın 🙏🙏

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Harcadığımdan fazlasını yükledim geri ama :) Videonun devamında görebilirsiniz.

  93. ERDEM Akyıldız

    ERDEM Akyıldız

    2 ay əvvəl

    Ya olum bu adam cok iyi yerleri hakediyor

  94. Afiq Qurbanov

    Afiq Qurbanov

    2 ay əvvəl

    Abi 200 uce harcadin son 10 luda

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Harcadığımdan fazlasını yükledim geri ama :) Videonun devamında görebilirsiniz.

  95. Mustafa Yıldırım

    Mustafa Yıldırım

    2 ay əvvəl

    Abi karalsın

  96. baku azadlıq

    baku azadlıq

    2 ay əvvəl

    Abi kralsınya uc harcayıb yeniden vurdu♥️

  97. erhan sevin

    erhan sevin

    2 ay əvvəl

    Abi srviliyon 😃😜😜

  98. JUST

    JUST

    2 ay əvvəl

    TEPRİKLER ABİ😎

  99. Ali Xaliqli

    Ali Xaliqli

    2 ay əvvəl

    Adamsın abi

  100. Veysel Kubat

    Veysel Kubat

    2 ay əvvəl

    Son 10lu ya uc gitti ama 😂😂

    • Veysel Kubat

      Veysel Kubat

      2 ay əvvəl

      @Kemal Eray gördüm abi sonuna kadar izliyorum seni çok seviyorum seni adamsın sen ☺️

    • Kemal Eray

      Kemal Eray

      2 ay əvvəl

      Harcadığımdan fazlasını yükledim geri ama :) Videonun devamında görebilirsiniz.

İrəli